piątek, 18 maja 2012

Palma na głowie

No może nie palma, ale jednak kwiaty we włosach. Ruszyły ten temat ostatnio tak modny, bo już zimową porą za nimi "chodził". Chodził, chodził, ale nic u Laborantek nie wychodził. Eksperymentowały wtedy z czymś innym. Teraz w końcu czas na opaski z kwiatkami. Są prototypami w pracy nad ozdobą we włosy, którą jedna z Laborantek chce założyć na ślub kuzyna. Oczywiście ma zachwycić! Ale za nim do tego dojdzie (bez wątpienia:), muszą parę kwiatów pomiętolić, kilka opasek złamać, od czasu do czasu przypiec palca klejem na gorąco. Poniżej pierwsza partia (szumnie powiedziane;) ozdób z serii "Romantycznie".



4 komentarze:

  1. Na ślub bez kapelusza! No nie :))))
    Jeśli ten kwiat na głowie jednej z laborantek będzie odpowiednio DUŻY - wybaczę (hihihi)
    A poważnie, zaprosiłam urocze laborantki do zabawy, którą podyktowała mi zwykła babska ciekawość, co też urocze Laborantki czytają ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha! Zacierają rączki! Dzięki za zaproszenie do zabawy. Laborantki biorą zabawki (a w zasadzie książki) i powoli ruszają do Ciebie Maryś w gości. Tylko jeszcze w weekend muszą przewertować swoje domowe biblioteczki i pogłówkować nad elokwencją i odpowiednim dynamizmem ich wypowiedzi:)

      Usuń
    2. No to wspaniale! Troszkę (mam zawsze obawy) zachęcając do takich zabaw, bo wiem, że nie każdy lubi "podaj dalej", nie mniej temat książek jest mi tak na sercu i się oprzeć nie mogłam!
      Ja w weekend odpoczywam (nareszcie) - przesyłam Wam uśmiech na miłe dni
      p.s. w dynamizm wypowiedzi, nie wątpię, lubię czytać, nie tylko oglądać Waszego bloga! Ha

      Usuń
  2. Witajcie Laborantki :)
    Przesłałam parę zdjęć z koraliowych urodzin, odzywam się również - zaglądam i czytam i oglądam Wasze dzieła :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś do nas, chętnie przeczytamy i odpiszemy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...