poniedziałek, 28 maja 2012

WYZWANIE FOTOGRAFICZNE - Dzień 8

Temat: JAK SIĘ DZIŚ CZUJESZ





Dzisiaj jestem smutna jak ptak.
Dzisiaj jestem smutna jak deszcz.
Leżę sobie w trawie na wznak,
sama nie wiem, czemu tak jest.

Promyk słońca zalśnił i zgasł.
Trzmiel nade mną krąży i gra.
Czy to moje włosy, czy las?
Czy to śpiewa wilga, czy ja?

Możesz sobie myśleć, co chcesz,
ale nie zrozumiesz i tak,
czemu jestem smutna jak deszcz,
czemu jestem smutna jak ptak.
                      
                                  Danuta Wawiłow

9 komentarzy:

  1. ale pięknie. mimo że smutno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też i zupełnie nie wiem czemu, taki dzień piękny, podlałam trawę skoszoną i zapach unosi się cudny, tyle dziś zrobiłam i pizze chłopakom, wszystko pięknie, ale ja też smutna jestem jak ten przez Was rozpisany wiersz...
    :)***

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie smutki bo po nich ogarnąć może tylko szczęście niepojęte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Dankę Wawiłow! Przypomina mi czasy, kiedy czytywałam Filipinkę:)
    Trzeba pozwolić smutkom się wysmucić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laborantka A poznała Danutę Wawiłow dzięki zakupionej dzieciom płycie http://www.buka.com.pl/index.php?s=karta&id=3
      Teraz sama chętnie słucha :)

      Usuń
  5. Z uwagi na intensywne wspólne przebywanie, Laborantka B prosi Laborantkę A o codzienne takie ekspresyjne wskazówki dotyczące jej aktualnego i przewidywanego humoru. Może B podzieli się tymi wiadomościami z Panem Mężem Laborantki A?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś jest nowy dzień, dziś jest już lepiej. Laborantki dziękują za wszystkie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie troszkę też ;) Może to jakieś kosmiczne zamieszanie na nas wpływało :)
    Mężowi nie kablować :))))

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś do nas, chętnie przeczytamy i odpiszemy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...